- Úvod
- OBCHODNÍ INFORMACE
- Obchodní podmínky
Vážení zákazníci,
děkuji, že jste navštívili můj e-shop. Seznamte se prosím s podmínkami prodeje.
1.Prodejcem na www.valimon.cz je:
Monika Opacká
IČ 06782582
DIČ CZ7751254951
Evidována v Živnostenském rejstříku Městského úřadu Třinec.
Sídlo Komorní Lhotka 396, 73953
e-mail info@valimon.cz telefonní číslo +420 728913396
Prodejce je současně provozovatelem e-shopu.
Na výše uvedené adrese je sklad zboží. E-shop neprovozuje kamennou prodejnu.
2.Předmětem prodeje je zboží, vystavené na www.valimon.cz . Jedná se o dárkové i užitné předměty, polotovary a materiál pro výrobu dárkových předmětů.
3.Cena uvedená u zboží je cena včetně DPH, bez poplatků za dopravné a další služby, které budou připočítány samostatně. Platná je cena v okamžiku prvního kroku uzavření kupní smlouvy (závazná objednávka zboží kupujícím). Pokud dojde ke změně ceny po tomto kroku, je prodávající povinen s nakupujícím tuto změnu projednat a odsouhlasit. Následně může být kupní smlouva uzavřena.
4.Způsob doručení objednaného zboží: Českou poštou
Produkty České pošty:
Balík Do ruky (DR) - doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po podání. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím sms nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastižení, bude pro vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště. Zároveň můžete využít webovou aplikaci Změna doručení Online a změnit si čas a termín doručení.
Balík Na poštu (NP) - doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě - balík si vyzvednete na Vámi vybrané poště v čase, který se Vám nejvíce hodí. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím sms nebo e-mailem již v den podání a zároveň ve chvíli uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
Balík Do balíkovny (NB) - vyzvednutí balíku v sítí Balíkoven s rychlejším odbavením a možnosti platby kartou. Cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí sdělit pouze jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.
5.Způsoby platby objednaného zboží:
a) dobírkou při vyzvednutí objednaného zboží.
b) platba předem platebním příkazem na účet prodejce:
2501401127, kód banky 2010.POZOR - platbu převodem proveďte až po zaslání pokynu od nás - ověřím, zda je všechno zboží skladem a bez poškození, následně Vám zašlu zprávu s platební pokyny včetně variabilního symbolu.
6.Kupní smlouva mezi prodávajícím a nakupujícím je uzavřena v okamžiku, kdy nakupující závazně objedná zboží a obdrží email s potvrzením objednávky. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Prodávající písemně (emailem) potvrdí příjem objednávky. V případě, že je zboží vyprodáno, kupující je o tomto stavu informován prodávajícím a má možnost rozhodnout se o odstoupení od kupní smlouvy, nebo její změně objednáním jiného zboží. Prodávající dodává zboží v množství, které je aktuálně dostupné, pokud množství objednaného zboží není skladem, je o tom nakupující informován a po vzájemné konzultaci je objednávka potvrzena a vyřizována.
7.Zboží se stává vlastnictvím nakupujícího v okamžiku zaplacení úhrady za toto zboží. Zboží je kupujícímu odesíláno na dobírku nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy včetně. V případě platby předem - platebním příkazem, je zboží odesíláno kupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne připsání úhrady za zboží na účet prodávajícího. Platbu předem musí kupující uhradit do 5 pracovních dnů ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva. Pokud nebude úhrada za zboží připsána na účet prodávajícího do 7 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, bude zboží vráceno na sklad a objednávka bude stornována. Prodávající se zavazuje zbytečně neprodlužovat dobu odeslání zásilky, případné mimořádné události bude vždy konzultovat s nakupujícím. Způsoby dopravy jsou uvedeny v Ceníku za dopravu.
8.Nakupující může v době do 14 dnů od převzetí zboží včetně odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů. Zboží zašle zapsanou nebo obyčejnou zásilkou prodejci, případně předá po vzájemné domluvě osobně. Zboží, zaslané na dobírku, nebude prodejcem převzato. Je vhodné poslat zpět jako zapsanou zásilku, na kterou lze uplatnit reklamaci.
Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, neznehodnocené a pro přepravu zabalené tak, aby nedošlo ke škodě při přepravě vráceného zboží k prodejci. V případě, že zboží bude vráceno použité, poškozené, znehodnocené, nebo pro přepravu zabaleno tak, že bude prodejci vráceno poškozené, nebude kupujícímu vrácena částka, za zboží již uhrazená. Nakupující vrací zboží na vlastní náklady.
9.Je vhodné, aby kupujícípři převzetí zásilky od doručovatele zjistil, zda není poškozen obal, zda obsah je v předpokládaném stavu ( nejeví známky polámání a pod.). Zásilku, která jeví známky poškození, od doručovatele nepřebere, nepodepíše převzetí a dohodne s doručovatelem další postup. Ihned o situaci e-mailem informuje prodejce. Je vhodné, aby kupující ihned po převzetí zásilky zkontroloval její úplnost, shodnost s dodacím listem nebo fakturou, prohlédl zboží či expirační doby na něm uvedené. Reklamace dodaného zboží je prvotně uplatňována e-mailem na adrese info@valimon.cz co nejdříve po zjištění závady. Po dohodě s prodejcem je buď nutno poslat zpět celou zásilku (v případě, že schází výrobek je nutno zásilku převážit), v ostatních případech dle vzájemné domluvy. Reklamace je vždy vyřízena do 30 dnů ode dne převzetí zboží k reklamačnímu řízení. V případě oprávněné reklamace je kupujícímu vrácena částka za reklamované zboží, případně je mu zaslané nezávadné stejné zboží, případně po vzájemné domluvě zboží jiné. Při oprávněné reklamaci může nakupující požádat o vyúčtování nákladů, vzniklých se zasláním zboží na reklamaci. Zboží je nutno vrátit nejlevnějším možným způsobem, dražší doprava nebude uhrazena.
10.Záruční doba pro předměty dlouhodobé spotřeby je 2 roky od převzetí zboží, zboží však nesmí být upravováno, dekorováno, mechanicky poškozeno, skladováno či opracováno tak, že dojde ke kvalitativním změnám zboží. Záruční doba pro předměty s uvedenou expirací je do doby expirace. Zboží je prodávajícím odesláno tak, aby jej bylo možné do doby expirace běžným používáním spotřebovat. Využitím nákupu v e-shopu www.valimon.cz nevzniká nárok na kompenzaci případných škod, vzniklých použitím této služby.
- Kupující bere na vědomí, že předměty určené k dekoraci či dalšímu zpracování jsou vyrobeny z přírodních materiálů. Rozdílné barevné tónování dřeva, letokruhy , suky, kresba dřeva, tmelené části a drobné nedostatky vzniklé při výrobě, nejsou brány jako vady a důvod k reklamaci. Právě naopak, v nedokonalosti dřeva je jeho dokonalost. V případě, že Vám tyto vlastnosti dřeva nevyhovují, doporučujeme zvolit jiný materiál. Těchto skutečnosti si je nakupující vědom.
- V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz